Accountmanager Detachering - Woerden

Geplaatst op 19 Augustus

Word jij blij van sales en marketing en ben je goed in het in kaart krijgen van de behoefte van klanten? Weet jij als geen ander in te spelen op deze behoefte en denk jij verder dan koud bellen? Heb jij al enige ervaring in de arbeidsbemiddeling en ben je toe aan een volgende stap? Lees dan snel de rest..

De organisatie

Deze organisatie is specialist in flexwerk oplossingen in de financieel administratieve branche. Zij bedienen klanten op de manier waarop deze bediend willen worden: met personeelsoplossingen op basis van uitzenden, detacheren of werving & selectie. Als het nodig is treden zij ook als HR-partner op om hun klanten te adviseren over de best passende mogelijkheden. In 2008 is het bedrijf gestart en momenteel zijn zij met 30 man, waarvan de meeste professionals gedetacheerd worden. Zij zijn gevestigd in Woerden en hebben een uitvalsbasis in Rotterdam. Er heerst een informele cultuur waar alles gezegd kan en mag worden. Nauw samenwerken en samen de klant bedienen.

Wat ga je doen?

Als Accountmanager Detachering ligt jouw focus op het doen van acquisitie, new business en relatiebeheer. Je gaat hierbij actief op zoek naar nieuwe klanten om te bedienen met financieel administratieve professionals op basis van uitzenden, detacheren, werving & selectie of het inzetten van ZZP’ers op de projecten. Daarnaast onderhoud je het contact met de huidige klanten en zorg je dat zij volledig voorzien zijn in hun behoeften, waar de service die je verkoopt afhankelijk van is. Je bent bij het gehele proces betrokken zodat je de realisatie van wat je verkoopt daadwerkelijk meemaakt en zo de kwaliteit kan waarborgen van de service die jouw klanten nodig hebben. Je rol bestaat echter absoluut niet uit alleen koud, telefonisch acquireren. Het streven is om sales op een slimme manier aan te pakken en veel gebruik te maken van content en marketing (automation). Dus vind je het leuk om mee te denken over blogs en andere content? Top! Dan kun je de daardoor gegenereerde leads zelf opvolgen.

Functie eisen

  • HBO werk- en denkniveau
  • Fulltime beschikbaar (40 uur)
  • Minimaal 1 jaar commerciële ervaring in de arbeidsbemiddeling of het verkopen van diensten
  • Salesgedreven en je houdt van netwerken
  • Groot zelfstartend vermogen, weet wat je moet doen om je doel te behalen.

Aanbod

  • Salaris tussen de €2.500,- tot €3.500,-, afhankelijk van ervaring
  • Lease-auto
  • Laptop en telefoon
  • Pensioenregeling
  • De mogelijkheid om zelfstandig te werken
  • Een uitdagende en motiverende werkomgeving.

Contact

Henke van Homoet +31(0)85-1054111 henke@timetohire.nl

FLEUR AALBRECHT | Recruitment Manager

Kan ik je helpen met deze vacature?

Stuur me een berichtje als je meer wilt weten over de inhoud van deze rol.

Email Telefoon

Wil je meer weten?

Wil je meer weten over wat wij doen of een keer praten over de mogelijkheden die wij jou kunnen bieden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Join us Telefoon