Vestigingsmanager Groensector & GWW bij TOPS Personeel - Rotterdam

Geplaatst op 8 Februari

TOPS personeel opent een nieuwe vestiging in het mooie Rotterdam! En om hier een daverend succes van te maken zoekt deze snelgroeiende arbeidsbemiddelaar een sterk gemotiveerde vestigingsmanager. Heb jij een neusje voor commerciële kansen? Ben je al bekend met leidinggeven of sta je te popelen om die stap te zetten onder de vleugels van een ervaren collega? Dan wil je vast meer weten over de ins en outs van deze toffe functie!

De organisatie

TOPS personeel is specialist in de groensector en de grond-, weg- en waterbouw. Zoals de naam al doet vermoeden staat bij TOPS haar personeel echt centraal. Op een betrokken, hartelijke manier verbindt TOPS mensen met organisaties die passen bij de persoon. Bij TOPS is veel kennis aanwezig van de betreffende branches. Er wordt duidelijk en transparant gecommuniceerd en er ligt focus op de specifieke vaardigheden van iedere kandidaat. TOPS denkt altijd in mogelijkheden en met succes! Ook in deze roerige, bijzondere tijd groeit TOPS keihard en bewijst het bedrijf dat haar unieke benadering van personeel in deze markt het verschil maakt.Hoe kenmerkt TOPS zich verder? Als een kleine, nuchtere en informele organisatie met grote ambities! Stilstaan is geen optie en daarom zoekt TOPS voor de nieuwe Rotterdamse vestiging een manager die zich helemaal kan vinden in deze aanpak. Gaat jouw hart sneller kloppen van dit verhaal en heb je zin om te knallen als leidinggevende van een eigen team? Dan ben je bij TOPS aan het juiste adres.

Wat ga je doen?

Gefeliciteerd, je bent vestigingsmanager geworden! Jouw missie is het runnen van een succesvol kantoor en dat begint met het samenstellen van een topteam. Vol enthousiasme en betrokkenheid geef je leiding en helpt zo je collega’s een hoger niveau te bereiken. Daarnaast sta je volop in de operatie: je werkt actief mee, laat zien hoe je de beste resultaten behaalt en je loopt voorop in de strijd. Je bezoekt regelmatig potentiële klanten en creëert commerciële kansen om nieuwe opdrachten te werven.Je drinkt zo nu en dan een bak koffie met je klanten om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen binnen de markt. Zie je kansen of ruimte voor verbeteringen? Hier spring je adequaat op in. Je neemt deel aan netwerkbijeenkomsten en organiseert zelf ook evenementen. Uiteindelijk bepaal jij het succes van jouw vestiging!

Functie eisen

  • Je hebt minimaal een afgerond mbo-diploma met aantoonbaar hbo- werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar ervaring in de arbeidsbemiddeling
  • Affiniteit met de groensector en grond-, weg- en waterbouw is een sterke pré
  • Je bent mensgericht, commercieel gedreven en beschikt over leiderschap skills
  • Je bent ondernemend, zelf startend en proactief
  • Je beschikt over een gezonde dosis zelfreflectie: je denkt graag na over kwaliteiten en verbeterpunten.

Aanbod

  • Een fulltime (40u p/w) uitdaging voor iemand die nog graag operationeel actief is
  • Startsalaris tussen de €3.000 en €3.500 o.b.v. 40 uur, afhankelijk van jouw ervaring
  • Een eindejaarsuitkering en een bonusregeling op basis van prestatie van jouw vestiging
  • Een solide pensioenregeling
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld
  • Een laptop en telefoon om je werk goed uit te voeren
  • Een Auto van de zaak
  • Een gave functie binnen een energieke en groeiende organisatie, waar er naast hard werken ook ruimte is voor humor en toffe activiteiten!

Contact

Henke van Homoet +31(0)85-1054111

FLEUR AALBRECHT | Recruitment Manager

Kan ik je helpen met deze vacature?

Stuur me een berichtje als je meer wilt weten over de inhoud van deze rol.

Email Telefoon

Wil je meer weten?

Wil je meer weten over wat wij doen of een keer praten over de mogelijkheden die wij jou kunnen bieden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Join us Telefoon